رها نفس مامانرها نفس مامان، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

خانم گل

بدون عنوان

1393/4/14 10:26
نویسنده : مامان تنها
150 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا این انصافه که یک مادر از دوری فرزندش اینجوری پرپر بزنه و تو کوچکترین نگاهی بهش نکنی.

من به کدوم گناه باید بسوزم و تاوان کدوم گناه را دارم پس می دهم که هیچ وقت نتونستم یه زندگی شاد و خوب در کنار همسرم و فرزندم داشته باشم.

من هم دوست دارم مثل هر مادر دیگری بزرگ شدن روز به روز دخترم را ببینم این خواسته بزرگیه؟

زمستان گذشت و بهار آمد ولی من هنوز دنیا برام مثل زمستان سرد است و هیچ دلخوشی در زندگی ندارم دنیام تیره و تار است. تاریک و سرد فقط و فقط با نوشتن کمی از درد هام التیام پیدا میکنه.

تو این سرما می خوام بخوابم یک خواب عمیق و هیچ وقت بیدار نشم خیلی خسته ام خیلی.

خدایا خسته شدم میشه برگه امتحان زندگیم را بدم دیگه نه توان نوشتن دارم و نه چیزی برای نوشتن.

خسته ام خسته....................................................................................................................

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خانم گل می باشد